繼早前去完廣島體驗之後,轉眼就要轉戰另一個場地,去到日本東京幕張參與第3屆日本食品輸出展 (3rd Japan Food Export)。

在參與展會前,大會安排在我地入住東京迪士尼園區的Sheraton Grande Tokyo Bay Hotel,其實安排都算唔錯,話晒都出名酒店,話晒在迪士尼園區內,話晒仲有安排接駁車到會場,但如果要夜晚活動時,其實都比較難去東京市中心 (由迪士尼園區到新宿起碼要40分鐘),所以只可以話”只限園區活動”,幸好舞濱站附近有個大型商場,叫做一應俱全。

 

 

27/11/2019 (三)

展會第一日食過靚靚自助早餐之後,便搭大會Shuttle出發到會場。今年天公不造美,所以20分鐘車程落車會急急腳入展會。整個展會其實同舊年差唔多,大約有超過200個商戶參展。在香港時已經預約了好幾間酒造公司見面。

 

ITAKURA SHUZOU CO., LTD.

這幾款”天穩”清酒,質素相當不俗,用了好幾款釀清酒出色的米,如”五百萬石”、”雄町”,而且用了”生酛”的造法,特別芳香濃郁。

 

KANKYO-SHUZO CO., LTD.

呢間酒標漂亮,但清酒的質素就較為普通。

 

Lunch時間,大會今次安排了日本三大牛丼專門店之一 – 松屋,相信去開日本玩的酒友應該都唔會陌生,仲要同出面價錢一樣,真良心。

 

 

週圍行逛期間見到有款叫NEKO Sake幾特別,100%北海道手工釀造、用大雪山的水、無添加、入口好fresh清香,需不似Sake辛辣口感層次豐富,但感覺是很易入口很清新而且女仕導向,希望有機會引入香港。

 

 

主理人Kei San不但止人靚,很Nice,而且英文了得,詳細解介紹了這酒款。

 

 

OKADAYAHONTEN CO., LTD.

另一間來自島根縣的酒造,質素也不錯,但相比起會較prefer第一間,其實島根縣是在日本中國地方,是好山好水之地,所釀出來的清酒有一定水準。

 

O’Will Corp.

用上古米釀造的米酒及果味米酒,包裝獨特,果味米酒味道其實可以,有桃味、士多啤梨味等,但古米相信香港唔係人人接受到。

 

 

SHOWA SHOJI CO., LTD.

呢間公司其實有多款Sake,最好飲最靚的是以日本戰國武將做樽身,而且有獨立包裝盒的武士清酒,好想引入。

 

 

同場當然仲有其他精彩Sakes及不同攤位,去相睇睇。

今日行完一圈,見識不少。

 

28/11/2019 (四)

今日繼續搵酒,由於今日沒有約了特定酒造,隨性的在展場任試其他booth Sake及一些燒酎。

 

這款藏心的確是很不錯。

 

這些Crossover版清酒,用了日式和紙包裝,很特別。

而這些燒酎也很討好。

 

總結:

兩日的展會活動,應該試了上百款清酒,當中有些質素不錯,而且香港未見,希望有機會引進到香港比各大酒友品嚐。也希望我小編Ricky下年也可以繼續去日本幫大家搵清酒。

 

最後送上今次小編搵酒記Video:

 

 

當然都唔好忘記我地Wine Couple依家現有的清酒款:

https://www.winecouple.hk/categories/%E4%BE%86%E8%87%AA%E6%97%A5%E6%9C%AC%E7%9A%84%E5%84%AA%E8%B3%AA%E6%B8%85%E9%85%92